👈 فروشگاه فایل 👉

مديريت تحول سازماني و فرهنگ سازمانی

ارتباط با ما

... دانلود ...

مديريت تحول سازماني و فرهنگ سازمانی

تحول،انواع تحول،مشکلات نظام اداری،اصل ثبات مدیریتی،تحول در سازمان،فرهنگ سازماني ،مديريت ،تخصيص بهينه منابع،مفهوم فرهنگ،تعریف فرهنگ

تعریف تحول

تحول حرکتی است به فراسوی وضعیت فعلی از طریق یک وضعیت گذار و به سمت یک وضعیت آتی و یا به عبارتی دیگرتحول فعالیت و یا تلاشی برنامه ریزی شده و بلند مدت است که سازمان (ویا فرد) را به سمت جایگاه بالاتر حرکت می دهد.

مدیریت تحول چیست؟

با این تعریف مدیریت تحول به معنی پشتیبانی از کارکنان در گذارشان از وضعیت فعلی آنهابه وضعیت آتی است که توسط پروژه های تحول صورت می گیرد.

تحول سازمانی نیز با این مفهوم، ایجاد و توسعه راه حلهای خلاقانه و جدید است. فرآیندی که با هدف توانمندسازی کارکنان برای پذیرش تغییر در محیط کسب و کار فعلی آنها انجام می شود. این نوع از تحول زمان بر است و می  بایست برنامه ریزی شده باشد و شرط تحقق آن هدایت و حمایت مدیریت ارشد سازمان است. تحول سازمانی نیازمند تصویری مطلوب از آینده است و بر جنبه های نرم افزاری سازمان و فرهنگ سازمانی(جنبه های انسانی و اجتماعی سازمان) تکیه دارد و البته شامل برنامه هایی نیز برای جنبه های سخت افزاری سازمان است.

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت بهداشت کار در روستا چگونه توانستم به کمک روش های خلاق انگیزه دانش آموزم را برای درس و زندگی بالا ببرم ؟ پاورپوینت اساسنامه شبکه پزشکی مولکولی پاورپوینت ارزیابی آنتولوژی حقوق و جامعه شناسی